OM SKOLA, TRÄNING OCH PIRRIGA MAIL

Igår befann jag mig i skolan, drog jag mina grupper och så var jag på spinning. Inte mycket mer än så hann jag med förrän det var läggdags. Idag var jag i skolan på två lektioner och ett penkkismöte och sen var min skoldag slut. Då jag kom hem gjorde jag lite läxor och sen åkte jag, surprise surprise, till gymmet! Det blev ett 90 minuters pass för både armar och ben. Skönt! Det känns som om det enda jag gör nuförtiden är att gå i skolan och träna, men jag har ju inget bättre för mig heller. Eller bättre och bättre.. Att träna är väl en av universums bästa saker att göra och skolan är väl rätt så bra den också, hehe. Så egentligen fördriver jag ju tiden väldigt bra. :-) Iallafall.. Ikväll har jag formulerat ihop och skickat iväg ett himla viktigt/spännande/toppenkul mail, och att nu behöva vänta på ett svar är hemskt pirrigt/nervöst/otåligt, minst sagt. Tyvärr kan jag inte avslöja något nu, så mer om det (kanske) en annan gång. Nu sätter jag punkt här och så hörs vi säkert imorgon igen! PUSS.
Sådär by the way, har det soliga vädret bara fortsatt, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0