OM MIN TISDAG

En passligt glad efter-gymmet-tjej.
 
Godkväll. :-) Dagens annorlunda skoldag innebar utbildningsmässa, vilket betyder att vi har lyssnat på olika föreläsningar, bekantat oss med många skolor och utbildningar samt gått runt på själva mässan. Trodde jag skulle ha några planer och idéer efter denna dag, men icke. Varför måste det vara så jädrans svårt? Inte blir det heller bättre av att ansökningarna börjar om sisådär en månad.. Hjälp! Väl hemma igen tog jag tag i psykologi som vi har förhör i imorgon och då jag hade läst färdigt drog jag iväg till gymmet på bodypump. Därefter blev det återigen lite skolarbete, tyska denna gång, och så var jag snäll syster och flätade ungens hår. Nu är jag så trött så att jag tänker slänga mig i sängen och somna på direkten. Natinati. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0