OM MELLANDAGARNAS BRAVADER

Den tjugosjunde inledde jag med att underhålla mig med en av ungens julklappar tillsammans med både ungen själv och mamsen i några timmar. Wii Just Dance 2014, rättare sagt. Kändes ungefär tyngre än ett zumbapass, men det var så himla roligt! Och inte blev det sämre av att jag vann varenda gång, hehe. ;-) På kvällskvisten bestämde vi oss för en dejt med Malin för att catcha upp. Först åkte vi ut en sväng för att träffa folk och sedan åkte vi hem för att ha mys med gurka, morot, dipp och tacochips. Malin är bra hon. ♥ 

Lördagen den tjugoåttonde hade jag väckning tio och så åkte mamsen och jag på två timmar maratonzumba. Underbart skönt att få röra på sig lite mitt i allt ätande, haha! Resten av dagen och kvällen myste jag med min prins hos honom med film och ostbricka.
 
På söndagen bestämde vi oss för att det fick bli en Vasadag med mellandagsrea. Hittade faktiskt några fynd och så fick jag äntligen hem favoritjackan! Väl hemma igen serverades det god mat och sen bänkade vi oss igen framför en film och så var denna dag också slut.
 
Måndag och årets nästsista dag bjöd på härligt väder. Vi begav oss ut på långläng i solskenet och resten av dagen umgicks vi bara med varandra. Måste verkligen passa på att fånga all tid tillsammans nu för om ynka tre dagar rycker min prins in i militären. Ska jag vara ärlig dör jag ju bara av tanken.. Iallafall, till middag bjöd Björns pappa på himla god mat och sedan hjälpte vi Björns föräldrar före vi satte oss i bilen och åkte iväg till mig där natten och följande morgon tillbringades.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0