OM EN LITE BÄTTRE FREDAG OCH EN SNEAKPEAK PÅ HELGEN

Fredagens skoldag. Den sista bilden bjuder vi på. ;-)
 
Den efterlängtade fredagen kom till slut! För det första hade vi en riktigt rolig skoldag, eftersom ABI-14 hade afterski-temadag. Detta innebar att vi tog på slalomdräkterna och gick runt med dem i skolan hela dagen - varmt, men sjukt kul. :-D Några vändor för att busa i snön hann vi också med, hehe. Det om det. Sedan på kvällen fick jag köra iväg till Närpes pånytt, för att äntligen få hämta hem min milipojke från bussen. ♥ Den kvällen blev det en hel massa prat och tusenmiljoner pussar, bästa! Sedan fortsatte helgen ungefär lika bra. På lördagen bar det iväg på bravader som jag varit sjukt pepp på och sedan har jag tagit vara på tiden med min fina. Ska berätta mera om det i några andra inlägg, så vi hörs snart! Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0