OM EN DEJT, PIANOSPELANDE & ETT TRÄNINGSPASS

Hejsan! Måndag igen då. Hade bara två lektioner i skolan, men hade bokat dejt med my homie Elin då vi slutade så jag lämnade kvar några timmar till. :-) Fixade undan ett ABImission och det blev awesome, om jag får säga det själv, hehe. Då jag kom hem var jag plötsligt sugen på att spela piano så jag drog fram synten, letade fram en låt och försökte fräscha upp mitt rostiga notminne. Helt ärligt vet jag inte varifrån den idén kom, men det var riktigt roligt då det lossnade och började flyta på bra! 
Efter maten tog jag det bara lugnt någon timme och sen fick jag äntligen skutta iväg till gymmet. Blev tyvärr inga träningar i helgen så ja hade ju nästan abstinensbesvär, haha. Iallafall var det himla skönt med ett tungt pass och nu efteråt har jag konstigt nog energi för flera. På bilden ovan ser ni min goda afterworkout/kvällsmat i form av kvarg, banan, hallon och vindruvor. Mums, om ni frågar mig! Nu ska jag börja uppsöka sängen för att orka med en annorlunda skoldag imorgon. Berättar mer om det då, imorgon alltså. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0