OM DENNA VECKA HITTILLS

Min milipojke i måndags. ♥
 
Hejsan! Skola på dagarna, träning på kvällarna och mycket bilder att gå igenom och redigera har gjort att jag kanske lämnat efter lite i bloggningen. Tiden har inte räckt till helt enkelt. Men nu då jag fått helgen överstökad och sammanfattad ska jag berätta lite vad jag gjort de senaste dagarna. Björn behövde åka ner tillbaka till dragsvik först på måndagkväll, så efter två lektioner i skolan åkte jag tillbaka till honom. Vi spenderade de sista timmarna tillsammans före jag återigen var tvungen att skjutsa honom till bussen. Men till skillnad från förra gångens 12 dagar, behöver jag bara vara ifrån honom fyra nu, så det går bra. Dessutom är det ju redan torsdag, vilket betyder att han kommer hem imorgon!! :-) Nåväl, då jag kom hem till Kstad åkte jag direkt till gymmet för ett BTA-pass och därefter blev det förhörsläsning innan jag kröp ner i sängen. Tisdagen innebar lång skoldag, plugg och bodypump. Tror bestämt jag inte gjorde så mycket mer den dagen. I onsdags, igår alltså, gick dagen ungefär såhär: sovmorgon, skola, essäskrivning, jumppamix- & trendgrupperna, spinning, plugg och sova. Det var veckan hittills. Fint så. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0