OM ALLT FRÅN GYM TILL DEJTER

Fredaaag!! Och som jag redan sade så hade/har jag mycket att se framemot. Jag har förstås som vanligt varit i skolan och efter skolan åkte jag direkt till gymmet på ett fredagspass i form av åtta kilometer distans. Kom på att jag mitt i all styrketräning och spinning helt glömt bort min älskade löpning, så det passade himla bra med att inleda helgen med det. Tills ikväll har jag bokat in en dejt med Jannica och vi ska iallafall börja med middag på crazycat och sen får vi se vart det bär. Dessutom är denna fredag en väldigt speciell dag för mig, vill ni veta vad det är får ni kika in senare igen. :-) Tyvärr slipper min Björn inte hem, vilket är himla synd eftersom det fanns mycket jag ville göra och fira med honom just denna helg. Men jag har ändå en rätt så fullplanerad helg med annat roligt så säkert ska jag klara mig utan mitt hjärta! Nu kommer min pingla in genom dörren vilken sekund som helst så jag måste kila nu. Ha en fin helg, hörni! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0