OH HAPPY (AND SUNNY) DAY!

Hej finisar! Äntligen kom det underbara vintervädret: snö, minusgrader och sol. Perfekt, alltså! Iallafall, denna måndag har varit himla bra och jag har varit på riktigt bra humör! Kan väl hända att det är vädrets förtjänst, sådan vädermänniska som jag är.. :-) Hade endast två lektioner i skolan idag och på tyska var vi tvungna att byta klassrum, men inte oss emot för nu får vi istället sitta i universums skönaste stolar resten av perioden, hehe. Före jag kom hem från Närpes åkte jag på ett ärende åt pappa och väl hemma i Kstad åkte jag och handlade. Därefter begav jag mig ut i solen och sedan var det (tyvärr) dags att ta itu med matte- och tyskaläxorna. Känner mig riktigt duktig som faktiskt gör dem, läxorna alltså, men efter två månaders ledighet kan jag väl bara inte vara skoltrött redan nu så det är bara att kämpa på. ;-) På kvällskvisten fick jag äntligen traska iväg till gymmet igen, denna gång för ett BTA-pass, och även om det är himla uppfriskande med temperaturen långt under nollsträcket så börjar det bli lite väl kallt när det närmar sig minus tjugo.. Brrr! Det var väl min dag, hoppas ni också haft en bra dag! Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0