NYÅRET 2013-2014

Planerna för detta nyår var till skillnad från andra år lite annorlundare. Vi firade det på Emmas villa tillsammans med fint sällskap samt god mat och dricka. Snäppet lyxigare och lugnare, men riktigt perfekt ändå. Såhär som på bilden ovan såg älskling och jag ut.
Väl framme på villan ställde karlarna sig i köket och tillredde maten..
.. Medan vi flickor bänkade oss vid bordet och pratade samt drack vin, hehe.
<123456
Emma hade dukat så fint och till och med vikit servetterna som hjärtan!
Sedan var det dags för maten. Det blev en lyxig trerätters middag i form av musslor och sparris till förrätt, klyftpotatis, kött, sallad, bernaisesås och rödvinssås till huvudrätt och en kaka (som tydligen inte fastnat på bild) till efterrätt. Så. himla. gott!
Glada tjejer! Före klockan närmade sig tolv och vi begav oss ut för att fira in det nya året hann vi också göra en årsresumé på det gångna året samt berätta om våra förväntningar på det nya. 
Sen slog klockan tolv. SKÅL!
Och jag fick min nyårskyss av min prins. Älskar dig!
<3
Det nya året inledde vi sedan med telefonförbud i några timmar, lekar, spel, skratt och ostbricka.
 
TACK 2013, OCH VÄLKOMMEN 2014!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0