ABI-MÖTE, GYM & HEMMAKVÄLL

Igår började jag skolan efter maten och då jag slutade körde jag iväg till Jannica för att spendera några timmar med henne. När klockan blev nollsju nollnoll vankades det ABI-möte med klassen på jp@logen och där spenderades sedan resten av kvällen också tillsammans med tre fina tjejer. Dock blev det nyktert för mig eftersom jag dels skulle köra hem till Kstad och dels skulle upp och träna idag. Kameran glömdes hemma så inte en enda bild får ni.. Idag vaknade jag rätt så tidigt med tanke på att jag kom hem mycket senare än tänkt inatt och efter en ordentlig frukost traskade jag iväg till gymmet i snöyran. För nu har ju plötsligt snön bestämt sig för att komma! På gymmet blev det ett benpass och dessutom lyckades jag skrapa ihop en distans på sisådär nio kilometer under uppvärmningen samt nervarvningen. Helt okej. :-) Väl hemma igen var det dags för städning (samt en oplanerad powernap) och sedan bestämde jag mig för att ta en hemmakväll. Har badat bastu, pratat med prinsen en välbehövd halvtimme, ätit räksmörgåsar och bäddat rena lakan i sängen. Ska bli så skönt att krypa ner i sängen vid läggdags! Nu är det nog dags att avrunda, så vi hörs troligen imorgon igen. Godnatt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0