OM TRE VARDAGAR

Tisdag. Jag och lilla charmtrollet hade hela dagen för oss själva efter att vi fört storasyster till daycare och vi sysselsatte oss med att busa, sova, skratta, äta och krypa. Typ. Sedan hann vi också ut en sväng före klockan vips var hämta-storasyster-från-daycare-tid. Med båda ungarna hemma igen byggde vi (läs: storasyster byggde och lillasyster förstörde, haha) massvis med pussel och därefter blev det dags för filmtittande i något skede. På kvällskvisten stod det äntligen en efterlängtad skypedejt med Sandra på schemat och sedan var det läggdags. 
Onsdag. Denna dag började jag jobba först vid tretton trettio, eftersom mina hostparents skulle ut på middag och jag skulle agera barnvakt resten av dagen och kvällen istället. Detta innebar att jag hade ledig morgon och förmiddag och den tillbringade jag med att äta frukost ute i solen, blogga ikapp de sista inläggen som lämnat efter och städa mitt sovrum och badrum. Var precis färdig med allting och hade just bäddat rent i sängen när en liten busunge kommer inspringandes i rummet, börjar hoppa i sängen och slutligen river upp täcket för att krypa ner under det. Lyckat, haha.. 
Torsdag. Min dag började med den traditionella morgonskypedejten med Björn följt av playgroup med kidsen på förmiddagen. Sedan fortsatte den med dagsömn, lek och film samt avslutades med latande i sängen efter att dansplanerna blev inställda. Och mer än så finns det inte att berätta om den här dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0