OM EN TORSDAG FÖRE LITE LEDIGHET

 
Hej på er! :-) Idag är det torsdag och det innebär att jag just avverkat min sista jobbdag före jag får lite ledigt. Jag kom på att jag inte berättat så utförligt om mina veckodagar på sistone (dels för att typ alla jobbdagar ser likadana ut), så idag tänkte jag bjuda på en ordentlig torsdagsstory såhär sista dagen till ära, hehe. Jag började min dag klockan nollåtta nollnoll (hej sovmorgon!) och efter frukosten satte vi igång med att baka cinnamon buns som vi sedan skulle bjuda på i playgroupen. Den hölls sista gången för i år så vi hade Christmas party i form av picknick och lek i parken. Aussie Christmas, som sagt. Eftermiddagen bestod av en hel massa pusslande och pysslande och sedan hann vi ännu en gång till parken före jobbdagen tog slut. På kvällskvisten hade vi middag och julklappsutdelning med min hostfamily eftersom vi inte kommer att fira jul tillsammans och de blev väldigt glada över sina presenter, för att inte tala om hur glad jag blev då jag fick min!! Avslutningsvis var jag och storhandlade inför morgondagen och nu är det bara att vänta in den.. :-) En riktigt finfin torsdag har jag bakom mig. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0