MIN FAMILJ ÄR HÄR!

Välkomstfrukosten.
 
Hej på er! Familjen anlände och det blev tyst här, typ. Nämen som ni säkert förstår vill jag ju inte tillbringa så mycket tid vid datorn nu när jag kan hänga med min familj istället. :-) Iallafall. Efter att jag hade varit efter mamsen, papsen och systrarna från flygfältet på fredagsmorgonen välkomnade jag dem med en stor och god frukost och resten av dagen tog vi det bara lugnt och njöt av solen. För lördagen och söndagen hyrde vi en bil och begav oss ut på några äventyr, men de får ni se och höra mera av i följande inlägg. Nu har de tre dagarna hos mig här i Epping seglat förbi och imorgon flyttar vi oss vidare till Coogee för att bo vid beachen. Jag lovar ingenting om uppdateringen de kommande veckorna, men jag ska nog försöka kika in här nu och då! PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0