MÅNDAG

Hejsan! :-) Min lediga måndag förvandlades till en jobbmåndag istället, men det gjorde faktiskt ingenting. För det första blev det aningen för mycket sol igår vilket resulterade i att jag nu har ett totalt sönderbränt ansikte och har gett mig själv utegångsförbud de kommande dagarna. För det andra fick underbara lillskrutten och jag en hel dag för oss själva. Och för det tredje har jag faktiskt bara tre jobbdagar till före jag får christmas holiday! Dessutom hade jag riktigt tur i oturen också: Om jag inte skulle ha bränt mig och varit ledig idag, skulle jag antagligen begett mig till beachen och det i sin tur hade inneburit att jag skulle ha befunnit mig i city prick den tidpunkten när terror-gisslan-bomboroligheterna utbröt här i Sydney.. Men mer om den storyn tar vi en annan gång, typ imorgon. Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0