OM EN VECKA SOM GÅTT

Hej alltså! En vecka har susat iväg i en otrolig fart. Har befunnit mig på jobbet cirka alla dagar, men i tisdags var jag faktiskt ledig och den dagen spenderades på fagerös strand med min Jannica. Sedan har jag även hunnit catcha upp med både Philip och Totte. Måndagkväll hade jag och Björn ostbricka på en brygga, vilket var så himla mysigt. Under hela förra veckan hade vi besök från Sverige och två dagar agerade vi barnvakt åt sötaste busungarna. I något skede hann jag också luncha på Jungman. 31 juli innebar inget annat än två underbara år med min fina prins, men det firandet får tyvärr vänta lite. I lördags spenderade vi en fin sommarkväll hos Emma, och det ska ni få höra mer om i ett annat inlägg. Till sist har ju vädret fortsatt att leverera, så förstås har jag tagit vara på det så mycket jag kunnat. Ungefär så var det väl. Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0