EN LEDIG TORSDAG & EN... FREDAG

Hej där! :-) Igår stod det ledigt på schemat och jag fick återigen bocka av några saker på min viktiga-saker-att-göra-inför-flytten-lista. Känns skönt att allt äntligen börjar vara under kontroll nu. :-) Annars gick dagen himla snabbt och inga märkvärdiga saker hände, så snart var det dags att ta natt igen. Idag har dagen hittills bestått av morgonskift, snabbvisit på sjukhuset och en powernap. Ska snart börja fixa till mig och sedan träffa upp några tjejer för att åka och fira Malin som blir IB-student idag! Sedan blir det en tidig kväll igen för att orka med jobb nollsex nollnoll till sexton nollnoll imorgon.. Något mer hade jag inte på hjärtat nu. Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0