SKÄRTORSDAGSKVÄLLEN OCH LÅNGFREDAGEN

Påskhelgen börjar lida mot sitt slut (nästan iallafall) och eftersom jag inte alls haft tid att sitta vid datorn har bloggen också lämnat åt sidan. Men glad påsk i efterskott, eller något sådant! I tordags fick älskling komma hem på påskloma så efter att jag plockat upp honom från milibussen åkte vi så småningom till Övermark. Där spenderades kvällen lungt med bubbelbad och en film. Fredagens bestyr bestod av innebandy i flera flera timmar. Emma och jag var publik medan bland annat våra pojkvänner och Elin spelade. På kvällskvisten hade jag, Emma x2, Elin samt Ester vinkväll framför let's dance. Sedan kom Björn och Kit efter oss och medan de andra fortsatte vidare åkte älskling och jag hem för att orka med morgondagen. Då var det nämligen dags för bröllop! :-) Här nedanför bjuder jag på lite bilder från fredagen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0