OM MIN NITTONDE FÖDELSEDAG

Såhär blev jag väckt den femte april. Universums största frukost på sängen, presenter och morgonmys med finaste pojkvännen. Han är nog allt underbar min Björn, och min födelsedag fick en perfekt början! ♥
Efter någon timme satte jag mig i bilen och körde iväg mot Vasa och min älskade böna (som tydligen ville vara knasig på cirka alla bilder). Tog igen allt från senaste tiden och sedan begav vi oss ut på stan. 
Då blev det först lite shopping och sen mötte vi upp fina Malin för att äta middag och dricka strawberry margaritas på Amarillo. Har nog aldrig skrattat så mycket under en middag som under denna, haha! 
Och så en glad parkeringsgrotte-selfie på det.
Väl hemma hos Jujjan igen hann vi nästan bara innanför dörren före tre favoriter till dök upp. Då blev det tårta och förfest. Därefter åkte Björn iväg med boysen och istället kom Tilla och Kimmo för att också äta tårta. Och angående ljuset, har man inga tårtljus, får man improvisera. ;-)
Alltså, så mycket kärlek till er. ♥♥♥ 
Slutligen hamnade vi på Ollis. Det blev villt, spårat och så himla himla galet kul! Tror bilderna får stå för resten. Men, what's up med gapet på nästan alla bilder?! Nåväl, när det var dags att åka hem gick vi först för att äta vårrullar och sedan tog vi taxi hem dendär typ kilometern det nu är till Jujjan, hehe! 
 
Tack för en underbar födelsedag, universums bästa människor. ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

haha oli.. vilka grymma bilder på me :DD men GRATTIS igen å ja fick aldri köp en drink åt de som ja vila!! :( Men he va kanski lika bra, haha :D

Svar: Nå du sir ju bra ut du ti skillna från mig! :-D Tack vännen <3 Men, HAHAHA, ja tror no du köpt åt me?? :-D Jaa, lite mindre drinkar sku väl vari helt najs, hehehe...
aivilos.blogg.se

2014-04-08 @ 14:30:14
URL: http://malinwrites.blogg.se
Postat av: elin

tack själv för en superkul kväll! ♥ å hede me ti gap ja tror you learn from the best :))))))))))

Svar: Puss <3 Hahaha, e verkar så, fö dene gången va e no grymt! ;-)))))
aivilos.blogg.se

2014-04-08 @ 21:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0