OM MIN FINFINA HELG

Hej på er. :-) Jag har verkligen haft en toppenhelg!! I fredags mötte jag som sagt upp Jannica och efter en stund dök även Elin och Jojjo upp. I någon veva hämtade Jannica och jag upp älskling och hans milikompis (som skulle övernatta i Närpes) och sedan mötte vi återigen upp de andra flickorna och busade till det lite innan vi åkte hem. Före det var läggdags satt jag och milipojkarna mest och diskuterade om - surprise surprise - militären i någon timme, haha. Lördagen tänkte jag berätta om i ett skilt inlägg, men jag hade iallafall en underbar födelsedag! På söndagen vaknade jag och Björn upp i Vasa hos Jujjan och vi var väl inte helt på topp om vi säger så. Dock mådde jag faktiskt inte såå dåligt som jag skulle förtjänat (ni förstår då ni ser nästa inlägg), hehe.. Före jag hejdåkramade min böna och det bar iväg hemåt hann vi slöa i massor, ha bästa humorn, fixa ihop himla goda laxsmörgåsar och sist blev det ett besök hos Tilla och Kimmo. När vi kom till Närpes gjorde Björn sig redo för militären och så skjutsade jag honom till bussen. Resten av kvällen tillbringades med att bjuda mormor och morfar på tårta och sedan var jag så sliten så det fick bli en tidig natt. Det var det! Puss.
En utmärkt, rättvis, dock icke så smickrande beskrivning av lördagen hittills. Puss mina pinglor. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0