OM MÅNDAG, TISDAG & ONSDAG

Från ikväll.
 
Hejsan! Måndagen var verkligen så meningslös att det lilla jag gjorde inte ens är värt att nämnas. Däremot har jag kompenserat det både igår och idag. Igår skötte jag undan några viktiga ärenden och samlade vuxenpoäng. Sedan blev jag på städhumör och började röja upp riktigt ordentligt i mina skåp, vilket tog flera timmar. Men det behövdes verkligen, eftersom att rummet ska få sig en makeover inom snar framtid! Idag har jag spenderat hela dagen på villan, med undantag från då jag drog mina jumppagrupper. Har målat och fixat på, samt njutit av det underbara vädret och solen som värmde. Fick ju riktigt sommarfeelis! :-) Nämen nu får det vara bra för idag och så avrundar jag här.. Natinati. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0