OM ATT INTE GÖRA NÅGONTING OCH LITE GYMNASTIK

Alltså, dethär med att vara helt ledig. Det är så otroligt tudelat. Såklart är det himla skönt att inte ha några måsten, lixom, men det finns ju egentligen ingenting att göra och åtminstone jag får absolut inget vettigt gjort om dagarna heller. Dessutom har jag varit sjuk. Har det inte varit förkylning har det varit magont eller så har det till och med varit både och. Detta innebär att jag inte kunnat träna heller. Så tråkigt. Men idag har jag iallafall koreograferat två danser och dragit mina grupper, vilket verkligen var sjukt kul idag! :-) Därefter blev det också ett jumppaföreningsmöte. Nu sitter jag och skickar sisådär tusen meddelanden och planerar inför helgen och snart skall jag väl börja ta natten. Pusshej. 
 
Här mådde vi allt bra, alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0