ETT KVÄLLSINLÄGG

Hej på er! Dagarna rusar iväg så himla snabbt nuförtiden. Både igår och idag har jag haft fullt schema från morgon till kväll och tills imorgon finns också en lång to do lista som ska checkas av. Känns som om jag har så mycket att tänka på och göra så jag stressar över minsta lilla nu. Att vara såhär jädrans stressad då man är ledig är det antagligen bara aivilo som kan. Nåväl.. Igår hade jag väckning tidigt och så åkte jag till villan och fortsatte jobba på där. Sedan åkte jag för att besikta bilen (hej vuxenpoäng!) och därefter tillredde jag mat. När middagen var över blev det återigen lite pysslande i mitt rum och sedan hade jag bokat in dejt med min Jannica. Idag har jag tillbringat hela dagen i Vasa på halkbanan och därmed har jag nu klarat av alla skeden av körkortet. Fint så! Från halkbanan blev det sedan raka vägen till Lappfjärd där jag drog mina grupper (vårfesten närmar sig med stormsteg!!) och sedan kom jag äntligen hem. Ett efterlängtat paket låg då på min säng vilket lindrade ett stressmoment iallafall. Nu är jag så utmattad efter denna dag så jag tror jag stupar i säng på direkten. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0