EN SAMMANFATTNING AV FYRA DAGAR

Fredag. Började min fredag med att åka till bilskolan för att köra del ett i sista skedet av körkortet med Turris. Under dagen hann jag också agera taxi åt ungen och besöka loppis med mamma. Mot kvällen kom vi på med pappa att vi skulle ta itu med mitt rum, så då började vi möblera om. I något skede tog vi paus och då hämtade jag hem min älskling från milibussen. Därefter kollade vi Let's dance med hela familjen och då det var dags att gå och sova fick vi sova som Pippi - med huvudet i fotändan, eftersom rummet var rätt så upp och ner.. Men det gjorde inget och var egentligen nog bara mysigt. :-)
Lördag. Denhär dagen gick mest ut på att busa i massor och att ommöblera rummet färdigt. Lite bilder ska ni få då jag fixat de sista detaljerna färdigt! Vi var också en sväng till villan förrän Björn åkte hem. För mig och mamma var det dags för ungdomsgala på kvällen, och den var riktigt bra! Då showen var slut fick jag sällskap av min fina igen och lördagsmyset bestod av varma smörgåsar, sisådär tusen bus-selfies och en film. 
Söndag. Filmen vi kollade lördagskvällen lämnade vi på hälft, så efter en lång sovmorgon började vi med att kolla den färdigt. Sedan fortsatte vi att busa (ungen undrade till och med vad vi led av denna helg, haha..) och för att sedan få utlopp för vår överenergi bytte vi till sommardäck på min beibis. Efter en god middag begav vi oss till Närpes. Där blev det först några timmars kaffedejt hos fina Emma och sedan tillbringade vi tid med Björns familj före det var läggdags. 
Måndag. Björn hade en extra lomadag, vilket betydde att vi fick en till dag tillsammans! :-) Det blev en Vasadag med shopping på allt från Motonet och Plantagen till H&M och Intersport, haha. Avslutningsvis tog vi en middagsdejt och så bar det iväg hemåt. Då var det slut på det roliga och jag skjussade Björn till milibussen ännu en gång. På kvällskvisten fixade jag ihop något gott att äta åt familjen, och resultatet såg ni i inlägget här under. 
 
Har alltså haft en riktigt härlig och mysig förlängd helg med mitt hjärta. ♥ Och till sist ber jag om ursäkt för alla iphonebilder. Måste skärpa mig med kameran nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0