EN LISTA FÖRSTA APRIL TILL ÄRA

Hur gammal är du?
Aderton i fyra dagar till.

 

Vilket år tar du studenten?
2014, alltså i vår! Wohoo!

 

Pussat någon idag?
Nej. Inte sedan förra söndagen. :-(

 
Vem kramade du senast?
Tror det var Philip i lördags.
 

Vem pratade du med i telefon senast?
Mamma.

 

Ett land du vill besöka?
Oj. Det finns ju så otroligt många länder jag vill besöka - helst allihopa. Australien, Italien och Hawaii är bara tre av dem. Hoppas jag lever länge så jag hinner med så många som möjligt, haha..

 

Ut och festa eller hemma och mysa?
Det ultimata skulle ju vara en balans mellan båda. Fredagsmys och lördagsutgång, eller tvärtom. Typ.

 

Två personer du saknar just nu?
Björn och Jujjan!

 
Vad gör dig glad? 
Solsken, överraskningar, resor, fina människor, spontana äventyr.

 

Vad gör dig ledsen?
Svek, besvikelser, lögnare/lögner

 

Vad längtar du till?
Till helgen, till ABI-resan, till skolavslutningen, till sommaren och till höstens bravader. Ååh!

 

Tycker du om dina betyg?
Jag är himla nöjd med avgångsbetyget från gymnasiet, men sen är jag inte ännu säker på om jag kommer att tycka om hela mitt studentbetyg (vilket främst antagligen beror på att jag har skyhöga prestationskrav). Men överlag, javisst.

 

Vem vill du ta med på en resa nu?
Eftersom klassresa är aktuellt nu, så blir det nog ABI-14.

 
Vad vill du göra på fredagskvällar?
Det beror på. Antingen mysa framför en bra film, eller dansa på bord till bra musik långt in på natten. Eller ha vinkväll med ostbricka. Hur tänkte jag glömma vinkväll?!

 

Ser du fram emot någonting just nu?
Ja. Förutom de saker jag räknade upp under "saker jag längtar till" så är det att börja jobba och det exakta ögonblicket då jag får vita mössan på huvudet.

 

Sköter du skolan?
Jag gjorde det. Nu går jag ju inte i skolan längre. Kanske borde satsat mer på vårens skrivningar, men jag orkade helt enkelt inte.

 

Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej, inte än. Har haft tur hittills, hehe.

 

När var du i kyrkan senast?
Måste vara då det var ljusmässa. Så på första advent ifjol.

 

Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Janne L. Bästa läraren någonsin.

 
Vad är det för färg på din tandborste?
Här hemma är den lila och hos Björn är den vit och rosa.

 

Hur imponerar man på dig?
Genom att vara ärlig, våga vara sig själv/kunna bjuda på sig själv, visa känslor, ha humor och vara positiv. Ungefär så kanske.

 

Klackskor eller träningsskor?
Hard choice. Alltså, jag kan nog inte välja här, sådan shoeaholic som jag är.

 

Kjol/klänning eller jeans?
Klänning <34567

 

Har du någonsin blivit jagad av polisen?
Haha, nej. Hoppas det inte ska behöva hända heller. ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0