ÅTERIGEN: HEMMA BRA, MEN BORTA BÄST

Men hej på er. :-) Är nu (närmare bestämt i måndags på kvällen) hemkommen från en alldeles underbart härlig och rolig resa! Ayia Napa levererade verkligen till 100% och sällskapet var ju det bästa. Sedan jag kommit hem har jag tagit igen massor med sömn - jisses vilken sömnbrist jag har, packat upp kappsäcken och bykt, skött en hel del ärenden som blivit ogjorda medan jag varit borta och surprise surprise så har jag fortsatt solandet, hehe. Är fortfarande ledig några dagar till och det känns himla passligt (och behövligt) med en liten semester efter semestern. ;-) Det var väl det jag hade att säga för stunden, så vi får höras senare. PUSS. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0