SKOLARBETE, TRÄNINGAR OCH LITE ANNAT

Hej! :-) I onsdags gjorde jag både finska- och engelskatextförståelse, hade jag min yngsta kusinbeibis Enya på besök, besökte jag mina morföräldrar och villan, vilket resulterade i en 12 km cykeltur med mamsen och så avslutade jag dagen med idol. I torsdags, alltså igår, åkte jag till älsklingen efter skolan och saldot blev en engelska hörförståelse, tyska förhör, 8 km intervallträning och en film. Ungefär sådär. Nu är helgen kommen och det ska bli så skönt! Höstens studentskrivningar närmar sig med stormsteg så det känns som om jag inte gör annat än skriver, lyssnar, skriver, läser och skriver lite till både i skolan och hemma. Dessutom var Sandra och jag så flitiga idag på studentmatematiken att jag känner att jag är färdig med denna skolvecka nu. Så nu checkar jag alltså ut för idag och tänker inte göra annat än att dejta Jannica och äta god tacopaj. FREDAG. ♥ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0