SKAGENRÖRA OCH DUBBELTRÄNING

Lunch i form av skagenröra, nygräddat bröd och grönsaker.
 
Hej på er! Under de senaste dagarna har jag bland annat hunnit äta pizza på Casa, myst med Björn, varit ut på cykeltur med mamsen, besökt bästa mormor&morfar, haft skolfotografering, kollat idol och fixat skolarbeten. Nu börjar ännu en dag lida mot sitt slut och det är favorittisdagen. Eftersom skoldagen var extremt kort idag hade vi bokat in en lunch på Café Amanda med mamsen, men det hade bestämt sig för att vara stängt idag, så vi åkte hem och fixade ihop en riktigt smarrig lunch istället. :-) Därefter var jag tvungen att ta itu med en textkompetens och i samma väva lyckades jag somna och tog en powernap också. Har även varit på en 5 km länk med mamsen och då jag inte hade något bättre för mig på kvällskvisten drog jag iväg på zumba som satte igång för säsongen igen. Det var så himla skönt! Nu har jag kollat idol färdigt för idag, så nu tänker jag börja ta natten, godnatt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0