OM DET ENA OCH DET ANDRA

Tjenare! I helgen blev det lugna tag. Har känt mig lite förkyld en längre tid nu och i helgen slog det ut helt och med tanke på mitt schema den kommande tiden har jag inte tid att vara sjuk, så för att inte förvärra förkylningen gjorde jag inte så speciellt mycket. I fredags blev det myskväll med älskling och i lördags tog jag mig ut en sväng iallafall med fina Malin och då spenderade jag också tid med Elli och Lotta samt lite andra personer vi träffade. I söndags fyllde bästa pappsen år, så då firade vi honom med god mat och kaka. Nu är en ny vecka igång och igår blev det mys med prinsen min och idag har jag hittills varit i skolan någon timme samt slängt ihop en dans tills onsdagen. Vi hörs senare! Puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0