OM DE SENASTE TVÅ DAGARNA

Hej på er! Igår och idag har jag hunnit med saker som att både luncha och mysa med älskling, inlett jumppamixsäsongen med 16 vilda ungar som kom inskuttandes i gymnastiksalen och hämtat upp wc-papper som ABI-14 sålt. Ikväll har jag, efter att alla träningsplaner gick åt (ursäkta) helvetet, tillslut tagit mig ut på en snabblänk för att få frisk luft i hjärnan, preppat till studentskrivning och packat min picknick-låda för imorgon. För det är nämligen så att imorgon är det studentskrivning i modersmål och då ska det skrivas textkompetens i sex timmar. Något mer hade jag inte på hjärtat, så nu ska jag börja uppsöka sängen så att jag orkar skriva imorgon. Godnatt! ♥
Här ser ni lite av min picknick-mat. Och jaa, jag behöver ha med en hel massa olika sorter, för man vet aldrig vilket behov som behöver stillas när man sitter "inlåst" i salen så det gäller att vara beredd på allt, haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0