LITE TELEFONBILDER FRÅN HELGEN

Hade ett par bilder på telefonen från helgen, så slängde ihop dem till ett collage. I fredags hade jag som sagt myskväll med älskling. Vi kollade idol, åt lite gott, gick i bastun och så överraskade han mig med massa ljus och bubbelbad i badkaret, myys! ♥ Lördagmorgon var det tidig väckning, för att vara lördag, och så kom Elin och Malin efter mig. Då vi kom till Vasa blev det först jumppakurs där vi bland annat lekte massa lekar, hade olika banor, lärde oss att bygga hus av hulahularingar och gjorde pyramider (för en del gick det bättre än andra, haha!). Då kursen var slut for vi via stan för att äta något och sedan bar det iväg hemåt till Närpes igen. Lördagkväll hände inget speciellt så älskling och jag var rastlösa vilket resulterade i att vi började baka. Det blev en himla kladdig kladdkaka som vi åt med glass och hallon framför tv:n och med massa mys igen. Söndagen åstadkom vi ytterst lite, men så är det väl för det mesta på söndagarna. Det var den helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0