EN MÅNDAGKVÄLL OCH EN TISDAG

Det har varit himla varmt och soligt för att vara september den senaste tiden (verkligen inte mig emot), och igår var inget undantag. Så mot kvällen hoppade mamsen och jag återigen på cyklarna och cyklade ner till villan. Där njöt vi av ett spegelblankt hav och en himla fin solnedgång. Så vackert! Hur tusan klarar man sig utan det här de tre andra årstiderna?
Idag då. Det är tisdag och jag har avverkat ytterligare en skrivning, engelska hörförståelse. Two down - four to go. Tisdagarna är ju en av de lite lyxigare dagarna, då jag endast har två timmar i skolan och eftersom hörförståelsen gick på just de timmarna betyder det att skrivningen är det enda jag har haft idag. Så jag slutade tio och väl hemma gjorde mamsen och jag ett nytt försök att luncha på café amanda, denna gång med bättre lycka. :-) Eftermiddagens program är att jag borde ta tag i en textkompetens som har deadline imorgon, för ni vet, i gymnasiet är det aldrig en lugn stund.. Sedan ikväll blir det träning före jag bänkar mig framför idol. Så att sådant sysslar jag med en dag som denna. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0