EN LITE BÄTTRE SÖNDAG

Var så himla snål på våfflor imorse så för att få bot på det var det bara att börja grädda våfflor till frukost. Lite jordgubbar och hemlagad kinuskisås på det så, mums! Sådär passligt då allting var färdigt gräddat fick vi också våffelsällskap av kusin Lotta och Celina. :-)
Sedan bestämde vi oss för att gå ut och traska i skogen. Där gick jag runt med gumman i handen, kramade vi träd, åt vi harsyra och så letade vi blåbär. 
Mot kvällen åkte jag ner till villan med mamma för att plocka äppel från äppelträdet i ett blåsigt och kallt väder och nu börjar jag märka av halsont. Så för att bli av med denna otrevliga och ovälkomna grej sitter jag nu och dricker litervis med havtornste, svartavinbärste och annan te.
 
Höst, alltså! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0