DEN UNDERBARA FRIHETEN

Six down - zero/nought/nihilo/cero/null/NOLL to go!! Och det känns ju alldeles för himla skönt, alltså. Sista skrivningen för mig, som jag skrev idag, var modersmål essäskrivning och nu är det alltså över. Det bästa av allt är att jag nu också har skrivit alla fyra obligatoriska ämnen. U.n.d.e.r.b.a.r.t.
 
Så idag när jag hade avslutat ett kapitel började jag på ett annat. Jag drog iväg till bilskolan för en teoritimme och bokade in två körlektioner som jag måste ha, så nu har jag påbörjat det så kallade mellanskedet också. Nu ikväll blir det finska pluggande och lite sånt eftersom jag har finskaprov på onsdag. Jaa, ojoj hörni, det verkar som om det aldrig finns en lugn stund.. Men imorgon är jag iallafall ledig, så lite andningspaus hinner jag med. :-) PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0