OM SLUTET AV VECKAN

Torsdag. Det blev en riktigt lyckad eftermiddag och kväll! Åt mat på Amarillo med Jannica, Elin och Julia. Gick runt i lite affärer och fyndade en ny jacka (supernöjd!). Kom fram till att Jannica och jag måste börja sänka volymen, haha. Såg en bra musikal med en himla feelisavslutning. Och på vägen hem fick vi oss ett överraskande gott skratt. Kameraaktiviteten låg ju verkligen på noll, så jag lyckades klicka ett enda foto - just före musikalen satte igång..
Fredag. Hela helgen har spenderats i min andra hemstad Närpes, hehe. Då klockan slog tre och vi fick ta helg hängde jag först med min Jannica. På kvällen blev det, såklart, idolmys med älskling och så inleddes äntligen glöggsäsongen. Ååh, glögg in my heart, alltså! ♥
Lördag. Under dagen bara slöade vi och sedan tog vi oss i kragen och började fixa oss. Vi var bjudna på humorkväll med KAJ till fagerö av Björns chef. :-) Det var westernstil, och vi kom fram till att älskling passade himla bra i cowboyhatt, haha. Vi fick äta en jättegod buffé. Vi fick skratta fram magrutorna åt humorgruppen KAJ. På Elins begäran tog jag en fanbild med pojkarna, och sanningen är att de inte är sådär korta, utan jag har en fejklängd i form av femtoncentimetersklackar. ;-) Bandet Lester underhöll oss resten av kvällen och natten och vi fick shake:a loss därtill. En himla rolig och skrattbubblande kväll, verkligen!
Söndag. Det blev ännu en slödag med filmkollande till ett ruskigt väder. Åkte hem förrän mörkret kom och möttes av glada Hedda, som kommer att stanna i fem dagar, toppen! :-) Sen måste jag bara inflika att det ju känns förjävligt när klockan nu är flyttad en timme bakåt och man knappt ens hinner starta dagen före det blir mörkt ute. Bara tanken på att det kommer att bli ännu värre ger mig ångest. Deprimerande var ordet, tror jag bestämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0