OM MITT JÄDRANS HUVUD

Var helt död imorse när jag skulle stiga upp, men jag släpade mig till skolan och då jag avverkat en dubbeltimme matematik och en timme psykologi fick jag åka hem tio över elva. Har haft så himla ont i huvudet idag, så då jag kom hem tog jag värkmedicin, somnade och vaknade fyra timmar senare då storasyster väckte mig. Hej bara! Hela kvällen har jag varit rastlös och så träningssugen, men det kan jag ju bara glömma eftersom att så fort jag rör på huvudet något extra börjar det vingla och smärta. Och för er som är lite nyfikna, så har jag alltså råkat slå mitt huvud lite opassligt och lite för hårt. Ååh, om man skulle lära sig att ta det lungt någon utgång? ;-) Nästa helg blir det myshelg. Och alla helger framöver också. Punkt. Sådär by the way, kan ni ju kika in här, om ni vill ha mera detaljer om helgen. :-) 
Mysungar. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0