OM HÖSTLOVSSLUT & TRÄNINGSLYCKA

Hejsan! Egentligen tog höstlovet slut igår, men skolan hade prickat in dagsverksdagen så himla passligt att den inföll idag, vilket med andra ord och nästan allas tolkning innebar ytterligare en höstlovsdag. :-) Men jag har iallafall faktiskt varit duktig och städat åt mamsen! När städningen var klar kände jag för att ta mig ut på en riktig långläng, och det blev en tur på över tretton kilometer. Obeskrivligt skönt. Sedan begav jag mig ännu nu på kvällskvisten iväg på en zumbatimme och otroligt nog hade jag grymt mycket energi kvar, nästan mer än vanligt faktiskt. Ännu skönare. Det blev ett himla bra avslut på ett himla fantastiskt höstlov och nu ska jag gå och krypa ner i sängen för att orka med skolan igen. Natinati. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0