MÅNDAG TISDAG ONSDAG

Så har det återigen ekat tomt några dagar. Orsaken till det är att de senaste dagarna inte blivit riktigt som jag hade tänkt mig. I måndags hade jag skola till tio över elva och sedan var jag rastlös i några timmar eftersom jag inte hade något att göra. Mot kvällen hade jag planerat in en kväll med prinsen, men kvällen fick en vändning då vi istället fick spendera den på akuten. I tisdags, alltså igår, åkte jag iväg till skolan för två lektioner och sedan fick jag köra hem tillbaka och sköta om min älskling som låg och sov hemma hos mig. Sedan kom storasyster också med och så blev det några ärenden på stan samt cafébesök. På kvällen körde vi spelkväll och lite sånt. Idag onsdag  var det skola först i vanlig ordning och ikväll har jag dragit mina jumppagrupper, vilket var jättekul! :-) Något mer har jag inte att berätta om den här dagen, så jag tror jag avslutar här. Puss!
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0