I-LANDSPROBLEM, HÖSTLOVSBESTYR & SNÖ

Första dagen på höstlovet och jag vaknar upp till ett vinterlandskap?! Nej jisses, blir ju riktigt förvirrad - hej julfeelis! Och hej på er! Igår tog jag alltså höstlov och inledde det med att "besikta" min beibis med pappa inför de kommande dagarnas roadtrip. Städade, putsade, fyllde på vätskor och bytte till vinterdäck, så nu har min beibis inga fina fälgar längre. :-( Haha, på tal om i-landsproblem.. I och för sig var det ju himla bra att vi gjorde det igår med tanke på dagens väder. Förutom snö-chocken har jag idag tagit en sovmorgon följt av universums godaste tekopp och spaförmiddag för mig själv. Resten av familjen har stuckit iväg på en liten höstlovsresa så det är bara jag och sötgrålle hemma. :-) Det var allt hittills, och så får vi se vad resten av dagen har att bjuda på. Puss.

Kommentarer
Postat av: elin

min bil har itt heller na fina fälgar namäir så nu je it e lika kul ti kyör an :((((((

Svar: nää, javeet. :-( men tur all bilar har fula fälgar snart.. ;-)
aivilos.blogg.se

2013-10-17 @ 15:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0