EFTER EN HIMLA KUL HELG

Hej på er! Nu är jag hemma från Åbo och har kanske den roligaste och mest spårade helgen på hela århundradet bakom mig. Helt fantastiskt bra har den varit! Men förutom alla roligheter har jag dessvärre dragit på mig både en lindrig hjärnskakning, en bula i huvudet och universums vackraste blåmärke. Som sagt, toppen helg. ;-) Dock är jag himla sliten efter alla äventyr, så nu blir det film med kärleken och sedan tänkte jag fylla på mitt sömnkonto som ligger långt på minus. Har en hel del bilder från helgen, men knappt några som är bloggbara, så får se om jag lyckas hitta några normala som jag kan slänga upp här sen. Nu - Godnatt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0