DAGENS BRAVADER OCH HELGENS PLANER

Hej! :-) Imorse hade jag väckarklockan att ringa nio minuter över nio (haha) och klockan tio var jag redo att köra bedömningskörningen med bilskoleläraren, vilket gick himla bra! Då jag kom hem tillbaka började jag städa mitt rum och därefter åt jag lunch i form av broccoli- och baconpaj, mums. Sen åkte jag iväg till skolan. Skönt att börja halv ett om dagarna. ;-) Ikväll har jag varit på zumba och nu borde jag verkligen packa. Jag är ute i sista minuten igen, förstås. Imorgon är det fredag och i helgen ska jag nämligen få återförenas med Favoritåbo eftersom att jag och Jannica samt många andra abisar ska tillbringa helgen på abi-exkursion. Taggad!! Vi hörs då vi hörs, pusshej. 
Turist-javisst framför domkyrkan i Åbo i våras, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0