TRE YNKA BILDER OCH MASSA TEXT

Afrikas stjärna.
 
Hej på er! Denna vecka som gått har bara rusat iväg och jag har inte ens tagit mig tid åt att kika in här.. Så vad har jag sysslat med? Jag har jag bland annat tagit på mig en journalistikuppgift som jag jobbat med, koreograferat danser, dragit mina grupper, haft myskväll med älskling, tränat och haft många sköna sovmorgnar. Sedan så har jag, Björn och lillasyster gjort ett besök hos bästaste mormor och morfar och i onsdags blev det spelkväll (varifrån de enda bilderna är) sent in på kvällen med hela systertrion samt Björn och Kimmo. Himla kul! Förövrigt så har vi nuförtiden också ett snötäcke som täcker marken och jag vet inte om jag är lika förtjust som resten av folket, men jag är väl ändå helt okej med det eftersom december och julen närmar sig med stormsteg. Och på tal om det så har vi julöppning här i Kstad ikväll så före jag bänkar mig framför idol ska jag traska runt och mysa tillsammans med älskade bönan. Det blir nog himla fint! Pusshej. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0