OM TISDAGEN OCH ONSDAGEN

Ytterligare två bilder från måndagen.
 
Igår. Hade en rätt så slö början av dagen, men när ungen kom hem från skolan hade jag extraenergi (och/eller kanske skolsaknad?) så jag hjälpte henne med en inlämningsuppgift och sedan övade vi också på prov tillsammans. Faktiskt riktigt kul, haha! Sedan på kvällskvisten stod det zumba på schemat och sedan var ungefär tisdagen slut.
 
Idag. Väckarklockan väckte mig mycket tidigare än vad jag är van vid nuförtiden och jisses så segt det var. Men tog mig upp och åkte ganska snabbt iväg till mormor och morfar. Där tillbringade jag många timmar för att hjälpa dem med saker de har lite svårt att klara av och som belöning fick jag bland annat plättar. Alla nöjda, alltså. ;-) Ikväll har jag som vanligt dragit mina grupper och jag har på känn att julfestdanserna blir himla himla bra. Mina duktiga flickor! Nu har systertrion och mamsen avrundat kvällen med glögg så strax ska jag krypa ner i sängen. Natinati. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0