OM MIN HELG

Hej på er! Jag har både bloggat dåligt och varit oaktiv med kameran denna vecka, så åtminstone med det sistnämnda måste jag skärpa mig med så förbättras väl också det förstnämnda. :-) Iallafall. Fredagen var jag minst lika aktiv som torsdagen och då kvällen kom åkte jag iväg till Övermark för fredagsmys, idol och glögg. Såndär perusfredag, vet ni.
Lördagsdagen gick åt att slöa, samt att fixa mat och förbereda lite mat till farsdagen. Tills kvällen hade jag bokat in en dejt med bästaste Malin. Vi fixade ihop gott att äta i form av milkshake och kokosbollar och då vi myst och pratat färdigt for vi utpå. För en gångs skull var det mycket människor i stan och jag fick träffa många saknade personer, däribland Philip och Karin (♥), så hela kvällen blev riktigt finfin! Måste nog skärpa mig med dethär att åka ut i Kstad tror jag bestämt! (Och sådär by the way så var Malin och jag inte fotogeniska denhär kvällen, så vi bjuder väl mer eller mindre på den sista bilden.)
Idag är det söndag och farsdag och vi har firat både bästaste pappa och morfar. Hos mormor&morfar fick jag dessutom busa samt agera både frisör och geografilärare/elev med söta kusinbarnen Aurora och Rasmus, haha. :-) Resten av dagen har jag bara tagit det lungt och det har varit så himla skönt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0