OM LITE ALLT MÖJLIGT

Efter att ha varit "instängd" här hemma i sisådär tre dagar nu så bestämde jag mig för att passa på att gå ut på en lugn länk då jag vaknade, då solen till och med tittade fram. Bara i syfte att få frisk luft, förstås. Om några timmar ska vi också åka iväg till Vasa för att fira Björns storebror som fyller år idag. Men tills dess borde jag ta itu med en klänning som ska invigas i helgen då det vankas mera firande. Gymnasiet fyller 40 år i år och det ska förstås firas med en jubileumsfest på lördag! Imorgon ska jag åka och hjälpa till att ställa i ordning inför festen och dessutom kommer också de slutgiltiga studentresultaten (!!). Får se om det blivit någon student av mig.. :-) Med andra ord ser jag himla mycket fram emot de kommande dagarna och alla bravader de medför! 
Ungefär sånhär feelis har vi på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0