NÄRPES GYMNASIUM 40 ÅR

Ett handplock av bilder från skolans jubileumsfest i lördags. (Agerade fotograf åt skolan, så bilder finns det mycket av, men eftersom alla kanske inte vill vara med här så visar jag bara några.) Inledde iallafall festen med en solennakt som bestod av bland annat en historisk tillbakablick, tal och musik. Efter det blev det mingel med cocktailmat och sedan bänkade sig alla framför middagsbordet. Medan vi fick avnjuta en fyrarätters middag (varav jag bara har bilder på två rätter) bjöds det på sång, musik, tal, drillprogram, bekännelser, många skratt och en spontan abi-överraskning. Vi hade det så roligt och bra vid vårt bord så att det fick heta feelisbordet. ;-) När middagen var klar vankades det som avslutning dans. Där spårade det väl en aning tror jag, hehe. Runt sisådär klockan halv tolv då resten av gänget åkte hem, tyckte vi att vi inte riktigt var färdiga med kvällen än. Så då fick mamma skjussa mig, Jannica, Elin och Sandra till jp@logen där resten av natten spenderades. En helt otroligt himla toppenbra kväll och natt har jag bakom mig! Verkligen lyckat, med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0