MYS, HALLOWEEN & REHAB

Hej! :-) Nu har jag lite tid framför datorn, så ska försöka ta igen lite vad jag hållit på med. I torsdags började jag dagen med en lång och skön sovmorgon, vilket verkligen behövdes eftersom jag de tre andra morgnarna i veckan verkligen hade varit helt död. Efter skolan åkte jag till Björn där det blev myskväll. Dessutom fixade han riktigt gott kvällsmys åt oss. Min man kan. :-) I helgen firade vi halloween i dagarna två, och bilder från det kommer i nya inlägg. Fredagskvällen bestod förstås av idol samt tacopaj och lördagsdagen skötte jag om älskling som insjuknade i hög feber. Stackaren. Idag har jag mått sämst, men det är självgjorda plågor så det är bara att stå ut, hehe. Sen har jag också läst på prov eftersom provveckan snart sätter igång och senare ikväll ska jag ha rehabilitering i form av bastu och en lång dusch. Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0