VALBORGSBESTYR OCH FÖRSTA MAJ

En gammal bild på musse-mustang. 
 
Efter många om och men (precis som ifjol, lixom) så bestämde jag mig igår för att åka till Vasa för att fira vappen. Och ett bättre val kunde jag inte ha gjort - kvällen blev så himla lyckad och rolig! :-) Ni ska få bilder i ett annat inlägg. Vaknade upp i ett soligt Vasa och så småningom kom familjen efter mig och så åkte vi till storasyster Tilla som just flyttat till en ny lägenhet med Kimmo. Där spenderades dagen med middag och prat, men något riktigt bra sällskap var jag dock ändå inte eftersom jag var sliten från igår och somnade. Surprisesurprise! Mot kvällen åkte vi hem - första maj till ära - i pappas musse. :-) Eftersom jag inte hann kika in här och säga glada vappen igår, så önskar jag er alla en trevlig första maj istället! PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0