SOMMARVÄDER KAN JU VARA DET BÄSTA SOM FINNS

Hej finisar. Idag har varit en himla bra dag! Var ledig torsdagen till ära, eftersom vi inledde provveckan idag och jag hade tur och fick vara ledig första positionen. För jaa, igår var det alltså slut på alla timmar och långa skoldagar, men jag har ännu fyra prov att skriva. Men vet ni vad? Inte ens fyra prov känns jobbigt nu. Livet är ändå så fint just nu. Anyway.. Tog en lång sovmorgon och fick vakna upp till värsta sommarvädret, igen en gång! Tillredde en god frukost och gick ut i solen för att avnjuta den. Sådär annars gick hela dagen åt till filosofiläsning och att jobba på brännan. ;-) Då mamma och lillasyster kom hem åt vi middag ute och så har mamma och jag också hunnit vara på en rolig zumbatimme. Med andra ord har det inte hänt så speciella saker idag, men dagen har varit bra för det. Jag blir så glad av vackert väder. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0