SOL, HOCKEY OCH HIMLA MASSA POWERNAPPAR

Oj hoppsan vad här ekar tomt! Men hej på er. :-) Det är redan torsdag och jag har helt glömt bort att blogga. Dagarna har i alla fall rullat på som vanligt, men minnet sviker lite så jag glömmer säkert bort hälften vad jag har gjort denna vecka. I måndags låg jag ut i solen och läste på förhör (läs:powernappade) hela kvällen ungefär. I brist på annat hann jag också tvätta både min egen och mammas och pappas bil. Sedan var det dags för hockey och lejonen tog ju hem det som vanligt! Tisdagens skola varade till fyra som vanligt och två sista timmarna hade vi bland annat race med skolans gröna jopocyklar, hehe. Hade sedan planerat in en långlänk tills kvällen, men vädret hade andra planer. Jädrans regn! Igår, onsdag, körde vi tuff träning med Madde och Sara i gymmet och när jag kom hem avverkade jag ett träningspass till. Läste lite mera förhör ute i solen, och powernappade ännu mer. På kvällskvisten fick jag äntligen lite tid med min fina prins också. ♥
Idag har det ju varit en alldeles himla underbar dag! Svettigt varmt och skinande sol. Enda nackdelen är att det var så förskräckligt jobbigt att behöva vara instängd i skolan när solen fanns utanför. Har bortsett från skolan spenderat hela min eftermiddag och tidiga kväll med att sola, läsa på förhör, träna och (trumvirvel, haha) powernappa. Var sedan tvungen att lämna solen för att kolla lite på lejonen, som vann igen!! Men hörni, jag tror bestämt att sommaren börjar vara här. :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0