OH, DU UNDERBARA SOMMARVÄDER

Min söta lilla grinolle. :-)
 
Under helgen som var bjöd vädret igen på det bästa möjliga. Jag blir ju bara så lycklig! ♥ Dessutom fick jag också för en gångs skull tillbringa lite mera tid med min prins. Efter fredagens prov kom älskling efter mig och så for vi och lunchade. Sedan hoppade vi i med mamma och lillasyster för att åka till Vasa och inhandla lite grejer till nästa helgs bravader. På vägen hem stannade vi en stund i Övermark och njöt i solen på terassen med älskling och hans föräldrar. Avslutade kvällen på bästa sätt med mat på villan i solnedgången och himla mycket mys. På lördagen tog vi sovmorgon och sedan fixade vi frukost som igen åts ute. Resten av dagen solade vi och räknade lite till älsklings inträdesprov. Hann även en sväng till stan med mamma på några ärenden och så klämde jag in några sidor provläsning. Sedan blev det mat på villan och campingglass förrän jag pussade av älskling och gjorde mig klar för festen jag redan nämnde. Söndagmorgon innebar dansträningar och sedan var det bara att läsa, sola, läsa, sola, läsa och sola, hehe. Även denna dag blev det glass på camping, eftersom mamma fått för sig att ha mig på gödningsperiod. Haha! Avslutningsvis kan jag ju konstatera att det var en finfin helg det här också. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0